Nepal - Reisverslagen van Sanne Raijmakers - WaarBenJij.nu Nepal - Reisverslagen van Sanne Raijmakers - WaarBenJij.nu

Nepal

16 december vertrek ik samen met Sanne voor zes weken naar Nepal!

Vier weken hiervan, zullen wij voorlichting gaan geven over alcohol en drugs op Snow View Boarding School in Tallo Hemja. Wij zijn de eerste stagiaires die met dit project aan de slag gaan, dus ik ben erg benieuwd!
Gedurende deze tijd zullen we verblijven in een gastgezin. Dit project is in samenwerking met Stichting Maya (http://www.stichting-maya.nl).

De overige twee weken gaan we uiteraard zo goed mogelijk benutten om het land te leren kennen! Via deze blog zal ik proberen - op de momenten dat ik toegang tot internet heb ;) - jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van alles.

Namaste! :)

Recente Reisverslagen:

30 Januari 2014

The end

11 Januari 2014

the Nepali way of life

03 Januari 2014

Happy new year!

28 December 2013

pokhara, kerst & project

18 December 2013

Dag 1 & 2
Sanne

Actief sinds 09 Dec. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 10045

Voorgaande reizen:

16 December 2013 - 28 Januari 2014

Nepal

09 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: